hemkommen

ja nu är man hemma igen, kom hem för ett tag sen från stan.
var så skönt att få gå på stan alldeles själv faktiskt!
Gick runt och kikade lite Och visst hittade jag lite grejer ;)

Trevligt att komma in till sitt jobb var det också och få prata lite med arbetskamraterna =))
Det blir nog lite skönt på ett sätt att få komma tillbaka och jobba lite och inte bara vara  (mamma) dygnet runt.

Här är några bilder på grejer jag köpte idag:






syns vilken färg jag gillar just nu va ? ;)  jättefint till våren sen.
Linnet och blusen/tröjan köpte jag på New Yorker
Och legginsen är från Cubus. och skorna från Lindex =)
Mycket nöjd med mitt köp idag.

Och det blev även 2 linnen till Adam som han ska få sova i. Han tycker det är så skönt att sova i linnen.
=)





Och ikväll blir de att ta de lungt, mysa framför teven och titta på Lets Dance =)
Ha en bra kväll allihopa!

/ Bea




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0