outfit till julbordet klar!

Nu vet jag vad jag ska ha på mig på Lördag på julbordet med jobbet ;) Blir en svart glitterkjol med ett grått fint linne till, och rödgråa örhängen, samt rött nagellack, vet inte äns sist jag hade nagellack på mig, var jättelängesen. samt röda läppar. Blir nog fint, hoppas det iallafall.. Får ta bild på mig sedan hur jag ser ut i det ;)

Är så roligt att gå ut med jobbarkompisarna för dom är helt underbara. Vi är så bra vänner, blir juh så när man träffas i stort sett varje dag ;)


Vaknade inatt av att jag hade sådan fruktansvärd huvudvärk, det bara exploderade i huvudet på mig, men tog en alvedon och Anders fick försöka klia mig på ryggen lite så jag inte skulle tänka så mycket på huvudvärken;) Och jag var så rädd att jag skulle bli sjuk nu och missa julbordet, för det vill jag verkligen inte göra. Men det skulle vara så typsikt om jag blev det. Men imorse när jag vakna så mådde jag jättebra, som tur var =))

Ser fram emot på lördag iallafall tjejer ;) =)




/Bea



Kommentarer
Postat av: Fröken M - Vinn en Tassimo T20

Åh, det är något jag skulle behöva gå ut och fixa... min garderob ekar tom inför julens alla fester :)

2011-12-01 @ 08:53:39
URL: http://frokenmela.se
Postat av: CASSANDRA

god morgon, vad gör du idag? :)

2011-12-01 @ 09:18:00
URL: http://bruudar.blogg.se/
Postat av: KNORKAN - Inredning och skönhet

Hej vill du vara med och tävla om ett valfritt smycke från hoof store? :-) Kram

2011-12-02 @ 19:11:36
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0