Ett år sedan (28 aug)

Idag är det precis ett år sedan mormor gick bort från oss, känns fortfarande så overkligt , 1 år!? Jag förstår fortfarande inte att du är borta, har inte varit vid graven på jätte länge nu men det är så jobbigt att gå dit tycker jag , då inser man att hon verkligen inte finns bland oss längre och det gör ont i hela mig , får se om jag klarar av att gå till graven idag , men jag tänker på henne för jämnan , hon gick bort alldeles för tidigt!
Och hon skulle inte få en sådan död som hon fick :((

Åh vad jag saknar dig ! Finner inga ord!
Och att du inte fick vara med och se vårt andra barn , och du som gärna ville vara med och se Adam växa upp , sa du . <33 älskade mormor

Du och jag stod varann så nära .

Älskade mormor, man ser i hennes ögon här att hon är lite sjuk .

Fick hjärntumör .....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0