Sötsuget tar över

Denna gång måste jag försöka hålla igen med allt godis och choklad suget, är något otroligt vad godissugen man blir när man ammar, jag blir jättenöjd och tycker jag är jätte duktig om jag bara klarar mig en enda dag utan socker , sjukligt igentligen , men nästa dag är man lika sugen igen och gör allt för att försöka att inte äta något sådant men oftast faller jag dit , att det ska vara så svårt !!!!

Efter graviteten med Adam gick jag upp massor i vikt , så nu måste jag försöka skärpa mig och gå ner istället , ska försöka , göra mitt bästa , man känner ju att magen drar ihop sig lite när man ammar .

Heja mig !

Bilder på magen nu , inte den vackraste just nu men den ska bli fin :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0