inlagd några timmar på sjukan..

Ja det blev så, först fick jag göra lite tester och prata med en läkare och dom kollade magen så att allt var bra, och det såg helt ok ut, och jag fick se den lilla där inne, det gjorde hela min dag! ÅH! vad bra man såg och det lilla underverket vinkade till mig;) Såg så ut iallafall... hääärligt!

Men dom tyckte jag skulle läggas in över dagen för att få sockerdropp/vätska , och kom nydligen hem. Det var så tråkigt att ligga där, jag ville bara hem till mina pojkar.
Men jag är så otroligt tacksam för att min älskade svärmor var med mig hela långa dagen på sjukhuset. Kan man ha bättre svärmor ? TACK!! =))

Och fick testa en ny tablett som jag hoppas ska hjälpa lite grann nu, verkade som om den hjälpte lite när jag väl låg där uppe på sjukan. Så vi får se om det blir bättre nu, vill inte åka in igen!

Och fick bli sjukskriven i 2 veckor nu, så jag hoppas att detta värsta går över snart.

Och jag tänkte så mycket på mormor när jag låg där, hon skulle bli så orolig om hon var i livet och vara där med mig och så tänkte jag mycket på när vi hälsade på henne på sjukan när hon låg där, för jag tyckte att det såg ut precis som när mormor var där. Gångarna och rummen....=/ sakna dig!

Nu ska jag bara vila!




/Bea



Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

hoppas du sover gott :D

2012-02-28 @ 22:50:14
URL: http://bruudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0