City festival

Idag tog jag och Adam bussen ner på stan, och såklart skulle en tant ramla rakt in i min mage på bussen, så jag känner mig lite öm på ena sidan nu, farligt att åka buss och att vara gravid.
Men man tål väl mer än vad man tror hoppas jag...
Sedan gick vi och tittade på alla stånd på stan och Adam fick åka sin första karusell ;) Ett litet tåg som åkte runt, Så han och kusin Amanda satt själva och åkte och först tyckte Adam det var jätteroligt, sedan blev han ledsen och ville inte åka något mer.
 
 
Var väldigt jobbigt med magen måste jag säga, känner mig helt slutkörd i kroppen just nu.
Och sedan gick vi hem till syster en liten stund så barnen fick leka;)
 
Och även min kompis Madde kom ner och gick med oss där nere, var väldigt kul att se henne, inte ofta man träffar henne nuförtiden när man har barn.
 
 
Men har varit en mysig dag ;)
 
Bilder från idag:
 
 
/Bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0