Kläder från Åhlens

Som sagt så har jag inte mått så jättebra idag, Anders fick komma hem från jobbet och hjälpa mig ta hand om Adam, vilade mig en liten stund bara sen var jag upp på benen igen och ville göra så mycket saker, vill så mycket fast jag kankse borde ta det mer lugnare..., Känns ilalfall lite bättre nu så, men har vart på sådant fruktansvärt humör, så där arg så man inte vet vart man ska ta vägen eller göra för något. Men då är det bara att gå iväg och försöka lugna ner sig, men min sambo är så retsam som bara retas eller säger *fel saker* till en  enligt mig, så det blir bara värre, kokar ibland inombords.
Men nu har jag lugnat ner mig lite, och att försöka ta upp ikea grejerna är ingen ide för mig, fast jag så gärna vill, jag förstår verkligen INGET! trög man ska vara..
 
Och imorse kom mamma förbi en snabb stund och lämnade lite kläder åt Adam som hon hade köpt, jättefina kläder, det tackar vi för! =)
Från Åhlens;)
Nu ska det ju tydligen vara en massa rea där med på just barnkläder.
 
Jag hoppas verkligen jag mår lite bättre imorgon, för då blir det en sväng ner till stan, är juh city festival =)
 
Vecka 30 är jag inne i nu:
 
/Bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0