Sjukstuga

Fy nu har Anders åkt på feber här hemma, Adam mådde ju lite dåligt i början av veckan men det gick över snabbt, hoppas man inte själv åker på någon feber, för att får jag det , då kommer jag bara ligga ner, är så sällan jag har feber, kan inte äns minnas sist jag hade det, många år sen , och när jag väl får det, då mår jag skit!! Och får verkligen hoppas att Olle klarar sig också .

Idag blir det att ta det väldigt lugnt, och måste försöka hitta på alla klockor att ställa om;) en timme bakåt var det väl?;)



Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Hoppas ni klarar er! Så hemskt att bli riktigt sjuk

2012-10-28 @ 19:03:24
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0