Från lchfklubben

Mitt müsli har tagit slut här hemma så beställde nytt plus lite annat smått och gott;) älskar verkligen lchf müsli från lchfklubben.se .det är så gott!
Och så blev det lite dryck samt choklad och tortilla/ pizza , så det blir att laga god pizza sen.

Blir att börja stenhårt på måndag igen då det är dop på lördag och jag kommer unna mig lite då med andra sötsaker ;) men sen så kör vi igen!;) har ju annars lchf chokladen och colan sen om suget blir extremt.

Har även sett att man kan köpa saker från Ica maxi , Low carb ska det tydligen stå på någon pasta och fler grejer som jag måste kika upp vad det är som man får äta när man ska försöka gå efter lchf




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0