Arlanda

Igår kom svärföräldrarna hem från Spanien ( menorca) och vi var och hämtade upp dem på arlanda i Sthlm. Jag var som ett barn som aldrig sett ett flygplan förut, åh titta ett flygplan! Häftigt! Vad stor! Jag vill se fler flygplan! Titta vad mycket människor, olika slags människor, undra vart dem kommer ifrån osv, så höll jag på hela tiden medans vi var där ;) haha 
 
Var vääääldigt längesedan jag flög , är ju så flygrädd  så kan bero på de:/ 
Men jag kände att jag så gärna hade velat flygt iväg någonstans när vi var där. Det är dags snart tycker jag , skulle vara så skönt att få komma iväg lite. 
 
Det blev en väldigt spännande/ intressant dag igår tycket jag;) hihi 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0