En kväll utan barnen

Igår kväll blev vi bjudna hem till Anders kusin och tjej på god mat och dricka.
Utan barnen med, kan inte äns minnas sen jag och Anders var iväg till någon utan barnen. Och vi båda kunde dricka:) 👍
Barnen sov över hos farmor och farfar.
Och att vakna och kunna ligga och dra sig så länge man kunde i sängen var ju superskönt nu imorse :) 
Och visst saknar man sina barn och tänker på dem hela tiden men är ju skönt med en kväll / morgon utan dem. 
Inga måsten
Och det var jättetrevligt igår

Tusen tack fina ni! 
Måste unna sig sådant oftare;) tror de är rätt viktigt. 

Och självklart tog jag med mig mina nybakade cookies i den fina skålen till dem ;) 



Burkar finns att köpa billigt på rusta 


Älskar dessa burkar 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0