Trotsiga barn

En heldag hemma med barnen, mysigt, jobbigt, stressigt, det är väldigt mycket man kan skriva... Klart det är mysigt och kul att få vara hemma med barnen MEN.. Vet inte vad som hänt men de är rent ut sagt jättejobbiga just nu och jag vill bara sätta mig ner och gråta vissa tillfällen . 2 åringen är jätte mammig , bara jag ska gå och ta ett glas vatten springer han runt benen på mig och drar i mig medans jag försöker dricka, på toaletten får jag i stort sett ha han i knät. Medans jag ska göra de jag behöver, den stora pojken , retlig som bara den. Retar sin lillebror konstant så han springer skrikande till mig, lyssnar inte på vad man säger osv. 

Trotsiga barn !!

Det är jobbigt att vara mamma ibland. Inte alltid en dans på rosor
Men hoppas detta vänder snart för jag vet ju att dem kan sköta sig också och vara hur Goa som helst. 

Alla barn är väl så ibland ?:/

Idag gick vi till lekparken så de fick leka av sig lite, när man väl är hemma känns det som om att det är så mycket som måste göras,tvätta, diskmaskinen , dammsuga. Och klart då att barnen blir griniga och gnälliga för det är ju inte kul att mamma gör de. Men när ska man annars hinna? Jobbar ju annars...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0