aloevera kickstart 9 dagar

Jag har bestämt mig för att testa aloe vera produkterna.
Hört att de ska vara bra. 
Och såhär efter jul och nyår har man ju ätit som aldrig förr känns de som, Och ja jag erkänner mina matvanor har inte varit de bästa på många år skulle jag säga. Så fick jag höra denna kickstart med aloe vera som rensar kroppen och man blir pigg, och man ska försöka komma igång att äta nyttig mat, så jag testar! =)
De två första dagarna dricker man proteinshakes och dricker massa aloevera gel och tar tabletter för sötsuget endast sedan tredje dagen börjar man äta lite men forsätter med proteinshakes på morgonen och dricker aloe vera gel.Jag är inne på min tredje dag idag! 
Och de två första dagarna då man bara fick dricka gick förvånandes bra, jag klarar sånt när jag jobbar samtidigt. Men idag blev de till att äta lite också, har skött mig bra tycker jag, Ätit fisk och grönsaker och har inget stort behov av sötsuget heller. 
Blir spännande att se hur man mår efter dessa 9 dagar. Sedan efter kommer jag forsätta dricka aloevera och säkert ta någon proteinshakes då och då.Jag tror på detta! Har bestämt mig nu! 
Äntligen!
Sedan blir det att ha en ätardag endast. Min kropp behöver detta!
Och jag har varit ute och gått på björnön i spåret (2,5 km),känns skönt och bra!Jag vill inte känna mig tjock och ful längre, jag vill bli smalare.Kommer lägga upp före och efterbilder sen när jag är klar,om jag vågar de =) eller skriva hur de gick hihi








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0