1 mil avklarad!

Jag är så nöjd och stolt över mig själv för idag gick jag 1 mil! Var inte alls tänkt så från början utan jag bara gick och gick och kände att mer klarar jag och när jag kom upp till 7 km tänkte jag att fan jag kör,  Jag klarar 3 km till tänkte jag och de gjorde jag ;)  
Otroligt skönt var de i detta fina vårvädret som vi haft idag. 
Älskar dessa promenader med musik i öronen och höra hur långt man gått med runkeeper appen på telefonen 👍

Och det är så roligt att gå in och Kika efter exakt hur man gick osv. Blev väldigt långt man gick;) 


Tycker att de hänt lite grejer runt midjan på mig, jag vill ju bli lite mindre så de är ju perfekt ;).  Bara att fortsätta mina promenader så händer de nog grejer. 

Har börjat ätit kvarg som jag oftast tar efter mina promenader. Väldigt gott! Och älskar äggsmörgåsar.  👊💪👍





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0