Stör det dig?

Jag har lärt mig att man får tycka och tänka så som man gör ibland. 
Och man måste inse att det alltid kommer finnas människor som vill kritisera. Man kommer inte undan de tyvärr och då gäller det att försöka undvika dessa människor och inte ta åt sig. 

Tex om jag vill lägga upp 3 bilder på en dag på mitt instagram konto / Facebook eller någon annanstans så låt mig göra de då,  mitt beslut. 
Och om man stör sig på sådana saker så har man nog inte mycket till liv. Kan jag tycka om man orkar störa sig på sådana saker. 

Jag gör det som faller mig in för stunden att göra, går jag ut på en promenad och känner mig själv duktig så blir jag ännu mer taggad av de genom att tex läggs ut hur långt jag gått , på de sättet blir jag taggad på. 
Alla har sina olika sätt, jag skriver/ Visar gärna saker än att berätta de muntligt.
Sån är jag. 

:) och jag Ska börja stå upp för mig själv!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0