Nypressad apelsinjuice och ägg

Blev så sugen på att göra apelsinjuice och kom på att någonstans här hemma skulle jag ha en sådan nypressad apelsin maskin, så det var bara att leta i alla lådor hemma och till slut hitta jag den, att jag inte använt den mer än vad jag gjort, det är juh supergott! ;) Och så blev det två stycken stekta ägg till det. MUMS!! ;)
Ska försöka ställa mig på vår träningsmaskin här hemma sedan också när Adam somnat, orkade inte gå till gymmet idag så jag får träna lite hemma istället *ler*
Vi har juh faktiskt en sådan där crosstrailer hemma ;)

Och är tur att man tog 3 veckors ledigt från jobbet känner jag,  dels att Adam vart sjuk så behöver fler dagar till dagis med honom och andra tråkiga nyheter som hänt här hemma. Så det känns jätteskönt att få veta att man ska vara hemma hela nästa vecka med.




/Bea



Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej allt bra idag?:)

Du har tidigare varit med i en tävling jag haft tillsammans med fashionbox så tänkte bara tipsa dig om att jag har en tävling med dem igen där du har chans att vinna en HELT VALFRI vara från deras sortiment, om du vill läsa mer klicka här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/september/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-09-01 @ 18:53:53
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0