Lögarängen och tålamod

Ledig idag! Jag känner mig helt slut efter jobb, julstress och känt mig konstig i kroppen i en vecka nu. Illa mående. :/ idag har jag varit ledig , jag och Adam åkte själva till lögarängen och badade. Vad längesen vi var där. Badar sällan i badhus.  Men Adam har tjatat om de och tänkte passa på idag. 
Adam hade jätteroligt och jag försökte lära honom att simma, men hans tålamod är precis som mitt, kan man inte på en gång blir man helt galen. 
Men försökte låta lugn mot honom hela tiden, såg så mycket i mig själv när han blev så. Och de är inte roligt att man blir så arg men man kan inte råför det på ett sätt samtidigt som man inte menar något illa mot den som är i närheten. 
Han blir nog lite lik mig på de sätter, hm tuvärr. Får försöka tänka hur jag skulle vilja bli bemött när jag blev så eller något ;) 

Men en trevlig dag på lögarängen blev det med min stora pojk 💕



( ska försöka lägga upp hur vår jul har varit sen när jag får tid också ) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0