Grekland - kreta -makrigialos

Den 30:e april åkte vi iväg på semester i en vecka på kreta. Jag är så otroligt flygrädd och tänker alltid att de värsta ska hända en.  Det är just starten och landningen som är värst. Satte mig inte vid fönstret denna gång då jag kollar efter flygplan och tror att vi ska krocka eller någon ska börja skjuta mot planet när jag sitter vid fönstret så denna gång försökte jag titta på tv och film som de visade på planet, även olle var flygrädd stackarn, han skrek några gånger -vi ramlar mamma och höll i mig jätte hårt. 
Han somnar alltid efter en stund han håller i mig , börjar nästan tro att han somnar för att han är så rädd. 
Så jag satt och försökte lugna honom samtidigt som jag själv var jätterädd. Men för Adam gick de jättebra. Han är inte alls flygrädd. 

Vi fick sol och varmt varje dag på kreta. Och det var de finaste hotellet jag bott på. Det enda negativa var att de tog 2 1/2 timma att åka till stället vi skulle till. Men de var de värt när man väl kom fram. 
Jag har tagit väldigt många bilder från denna resa och tänker visa några utav alla kort.
Barnen älskade stället också då de var väldigt barnvänligt. Giraffen lollo och björnen bernie älskar dem. Blev massa kramar från dem och bernie kom upp på.hotellrummet.och hälsade på oss och barnen var iväg på lollos kalas;) 
Fint hotell och väldigt bra för barn. Kommer absolut vilja åka tillbaka. 

Sunwing makrigialos beach



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0