Affair

Finns ju så mycket fina saker på affair.se och hade presentkort kvar därifrån så jag passade på att köpa mig ett par leggins ( treggins) då mina bara går sönder jämt tycker jag. Dessa treggins är det lite bättre kvalitet på så dem kanske inte går sönder för mig;)
Och var mycket fint där inne som man bara ville ha men måste hålla igen lite , och lite påsksaker hade dem fått in... Det är ju snart påsk! Fort det går

Köpte en liten påsk present till svärföräldrarna då dem hjälper till så mycket med barnen.. En perfekt affär om man vill ge bort saker till någon tycker jag:)

Och mamma kom dit och bjöd på fika , mums! God ostpaj blev det...;)

Om ni inte besökt affären så gör det! Ligger vid öster mälarstrand här i Västerås.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0