Adams dag ( 5 år)

Idag är det ingen vanlig dag för de är Adams födelsedag, hurra! Hurra! Hurra! 
Tänk att vår lilla första bebis fyller redan hela 5 år idag. 5 år sen jag blev mamma för första gången, och det måste nog vara de mest speciella, underbaraste , känslosammaste stunden någonsin. 
Hela livet förändras när man får barn och man blir själv lite annorlunda tror jag. Jag visste redan när jag var väldigt ung att jag ville ha barn, och innan jag fyllde 30 skulle jag ha 2 barn sa jag och det lyckades jag med ;) är 28 år idag och har två underbara pojkar. 
Nu är det bara en liten flicka som saknas i vår familj ;) haha! 
Men än så länge har vi fullt upp med våra bus pojkar på 2 och 5 år. 

Grattis bästa Adam på din dag




Adam beställde en superhjälte tårta av mig ;) så här blev resultatet 
Fyllning : saffransbotten med vitchokladmousse och pepparkaksbotten med lingonmousse 👍
All dekoration är gjort av marsipan av mig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0