Julen

Nu ska jag skriva lite om vår jul, på självaste julafton var vi hemma hos svärföräldrarna och firade jul, tomten kom och vi åt god julmat , öppnade massa paket. Kollade på Kalle anka. Det som man ska göra på julafton. 
Första gången jag inte firade med mamma och syster på självaste julafton. 

Men dagen efter på juldagen firade vi jul hos mamma och systrar med familj. 
Så som de ska vara på julafton tycker jag ;). Åt god mat, paket öppning. 
Mysigt. 

annandagen var de dags för jobb igen men direkt efter jobbet var de bara att åka vidare på ytterligare en julfirande  , då Anders kusiner vill fira också , så blev samma sak om igen , men denna gång kom man efter att alla andra hade ätit klart osv. 

Så har våran jul sett ut, många man ska fira jul med. Mycket stress, mycket julklappar osv , tycker ju det är iförsig kul att handla julklappar och fixa och dona men jobbar man mycket strax innan julen blir de så otroligt stressigt får typ springa på sin 45 min rast och försöka hitta julklappar. Plus att man ska hinna äta på de. Ja de blir stressigt! 

Jag känner mig sönder i kroppen, måste vila nu! 

Hoppas ni alla där ute hade en bra jul! 


Försökte trycka in och hinna göra pepparkaks kolor och Rocky road ;) 
De tillhör ju liksom julen 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0