Nya skor

Igår blev det milen igen! 
Men fasiken vad jobbigt de är, när man går snabbt hela tiden i sträck även lite spring då och då.  Det känns! Och det ska de väl göra ;) så nöjd över mig själv iallafall.  Har länge nu velat haft ett par ordentliga skor att gå i ,får alltid plåstra om mig för de kommer upp blåsor/skavsår på fötterna. Blivit tokig! 
Men nu så... Nu har jag ett par riktigt sköna skor! Testade dem idag ute på björnön när jag gick totalt 3 km och de är jättesköna! Vilken lycka!:) slippa plåstra om sig. 

Har länge haft problem med mina fötter när jag ska springa. När jag kommer upp i en hastighet då händer de något som gör att jag ramlar omkull. Så jag får springa lite försiktigt när jag väl vill springa. Hoppas de försvinner med tiden. 

Mina nya fina skor 
Från Intersport 
Blev en promenad ute på björnön idag :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0