Helgen.

Helgen är snart över, och tycker vi har haft en bra helg här hemma,
i fredags tog vi de väldigt lungt, kikade på Lets Dance  och på dagen var jag juh som sagt på stan och *shoppade lite* .
Var dock VÄLDIGT trött i fredags kväll, så där äckligt trött nästan, somnade till flera gånger i soffan under lets dance, sen fick jag nog och gick och la mig istället, men kom knappts till sängen för benen vek sej nästan, längesen man var så där trött.
Och så kom juh Anders hem med en ny dammsugare i fredags, bara sådär .


Först tyckte Adam att den var superläskig och var jätterädd för den
Men sen så vart den intressant! =))

Måste hålla mer koll på min telefon också för fick meddelande sedan från Elin som skrev : vad var de där för bild bea?. och jag förstod inget. Tills jag kikade upp på skickade meddelande , då har Adam vart på telefonen och skickat en bild på mig till Elin och agnes  haha... 

Så blir inte förvånad om du får  konstigt meddelande eller bildmeddelande från mig någongång;)
Ber om ursält redan i förväg isåfall *hihi*

Och igår (lördag) var vi bjudna hem på mat hoss mamma och Pelle. Även Nina, micke , Amanda och Kikki och Dan var bjudna hem till dem. Det var trevligt! =)
Kikade på melodifestivalen och åt gott =)
fast fick mest springa efter Adam men hann se lite iallafall.
ja, jag äter lite på helgerna, går juh på diet igentligen men har bestämt mig att äta liite på helgerna;) annars klarar jag de inte =)

Här är lite bilder under kvällen :
mamma hade fixat de så fint hemma.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0