Sommar , fotografering , bilder.

Som sagt nu är vi hemma igen , känns rätt så skönt fast det var skönt och lugnt i stugan också , men hemma är ju bäst ;) och har rört på mig rätt mycket idag tycker jag , då man tvättat och försökt städat lite, och det är ju fruktansvärt igentligen vad lite man klarar av just nu . Bara att stå upp och laga mat är ett helvete för min ryggen , benen och magen just nu , och veckan som kommer ska jag vara hemma med Adam själv om dagarna då Anders börjar jobba igen , jag undrar hur det ska gå ... Och snart är det aug , tycker sommaren gått fort , men det gör den alltid, och mycket kort har man knäppt , älskar att ta kort , tagit kort på det mesta :)) såsom djur, blommor, på familjen m.m Man kanske ska gå i någon utbildning sen om fotografering ? , skulle jag nog tycka om . Vi får se, snart blir det all fokusering på en liten bebis iallafall .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0