Otur

Det har hänt mig så mycket nu strax innan julafton, började med att jag tuggade sönder min tand och det gjorde mer och mer ont så jag och en arbetskamrat på jobbet drog ut en bit av tanden av en tång, galet! Men har inte alls ont nu, måste dock ringa tandläkaren snart. 
Och sedan fick jag inte hem några utav julklapparna jag har beställt från nätet fast jag var ute i god tid :(
Julkorten kom hem på
Kvällen till oss två dagar innan jul så bara några få har fått dem till julafton :/ 
Sedan fastna jag i Olles lekbil
Och fick klippa av en stor bit av håret, och till sist ramla jag i duschen och fick sår på benen 

Min oturs jul någonsin tror jag
Mycket stress har de varit , jobb . M.m 
Känns som om jag skulle behöva en veckas semester, men icke! 
Imorgon blir de jobb igen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0