Kalas/fest med tårtor

Igår var vi iväg till Stockholm och firade Birgitta som fyllde 60 år!:) 
Och jag fixade tårtorna, blev två st cheesecake med citron och jordgubbssmak och en väsktårta ;) 
Är väldigt nöjd över resultaten väsktårtan innehöll blåbärsmousse och Lemon curd dekorerad med marsipan. 

Recept finns på min bakblogg
www.beasfrestelser.blogg.se


Var ett tag sen jag bakade cheesecake och tårta så de var verkligen dags igen kände jag ;) älskar just att baka tårtor och cheesecakes 💕



Barnen var så snälla då de hade tänkt på dem, med lånade böcker , papper och kritor , så de satt och ritade och läste lite. Gör mycket när de kan hålla på med något , klart de blir griniga annars när vuxna bara sitter och pratar. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0