Alla hjärtans dag ( igår)

Alla hjärtans dag igår och dagen/kvällen blev jättebra tycker jag. 
Tog de lugnt på dagen och lämnade barnen till svärföräldrarna på kvällen , åkte hem och Anders överraskade med champagne, choklad, jordgubbar och ananas. Så gott! Sedan beställde vi pizza och åt och tittade på Melodifestivalen. Var skönt att bara sitta i soffan han och jag och äta gott / titta på tv och tog de allmänt lugnt. 

Och jag har nog inte sovit så här bra inatt på väldigt länge som jag sov inatt, ingen unge som klättrade på en/ väckte en/ låg på en osv.  Olle är ju så mammig så bara man vänder på sig ibland så vaknar han till och gnäller. 
Jag är verkligen utvilad idag! Detta behövdes faktiskt! En rejäl natt sömn! 

Och så var jag till mormors grav igår och sa grattis för hon fyllde år på alla hjärtans dag. Känns så fel att fira hennes födelsedag framför en sten. :( fy! 

Snart blir de att hämta hem barnen och hem till mamma och Pelle en stund. 

Trevlig söndag! 

Anders fick hem blombud med trisslotter av mig ;) 
Anders fixade ;) 
Kära söta mormor ❤️ ska inte ligga där

Till barnen ,;) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0