Min första jeansjacka

Har tyckt att de varit så snyggt när andra har jeansjacka på sig men jag själv har känt mig så obekväm i det. Varit hårda och de har inte alls varit snyggt på mig, trånga i ärmarna osv
 Men nu när man är någorlunda nöjd med sin kropp och börjar känna av att byxor inte alls är lika jobbigt att testa längre som de varit tidigare då man bara blivit irriterad att de aldrig sitter bra på. Så tänkte jag testa att hitta på någon jeansjacka och se hur de sitter på nu. Då jag inte alls har problem med byxor längre. 
Och hittade på en jättefin mjuk jeansjacka på vera moda och den Var inte alls trång i armarna och den satt faktiskt bra på. 
Så lycklig man blir då. 

Så nu äger jag min första jeansjacka. 
Så igår blev de linne, kjol och jeansjacka 👍 😀



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0