gymkort inskaffat

Var längesen jag skrev något här inne nu på bloggen. Man lägger ju upp allt på instagram nu förtiden men försöker ibland att få liv i bloggen också. 
Får ju inte glömma den;) 

Det som hänt på sista tiden är att jag skaffat ett gymkort på Fitness24seven har bara varit där en gång och fått tid med en personlig tränare. Sedan har jag varit så förkyld och haft hosta och ont i halsen. Så typiskt nu när man skaffat sig ett gymkort och vill verkligen komma igång med träningen, men det får vänta tuvärr.
Men jag ska komma igång med träningen så fort jag kan. Nu vet jag ju på ett ungefär hur jag ska träna så man vill ju bara få dit.

Nu håller jag på att jobbar på att bli frisk 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0